Hulp bij inloggen

Om in te kunnen loggen bij Poort6 heeft u een klantnummer en uw geboortedatum nodig. Half januari hebben alle huurders van een woning een brief ontvangen met daarin het klantnummer. Nieuwe huurders ontvangen dit klantnummer bij het tekenen van het huurcontract. Heeft u geen klantnummer ontvangen? Dan kunt u deze opnieuw aanvragen.

Meest gestelde vragen
Heeft u vragen over het inloggen of het registreren? Ga dan naar de digitale klantenservice. HIerin staat een overzicht van de meest gestelde vragen en antwoorden over dit onderwerp. Staat uw vraag er niet bij? Of heeft u een persoonlijke vraag? Vul dan onderstaand formulier in.

E-mailadres niet uniek?
Let op! Als u de melding krijgt dat uw e-mailadres uniek moet zijn, dan heeft u zich al een keer geregistreerd voor Mijn Poort6. U kunt dan gelijk inloggen of klikken op wachtwoord vergeten als u uw wachtwoord niet meer weet. U ontvangt dan een mail om uw wachtwoord te wijzigen.