MijnPoort6

In Mijn Poort6 regelt u eenvoudig al uw huurzaken. U kunt bijvoorbeeld uw contractgegevens, het huursaldo en de huurprijssamenstelling bekijken. Ook is het mogelijk om direct gegevens te wijzigen, een reparatieverzoek door te geven, medehuurderschap aan te vragen of de huur opzeggen.

Om in te kunnen loggen, moet u zich eerst registreren. Om te kunnen registreren heeft u uw klantnummer en de geboortedatum van de hoofdhuurder nodig. Bent u uw klantnummer kwijt? Vraag het klantnummer dan opnieuw bij ons aan.

 

Hoe kan ik mezelf aanmelden op MijnPoort6? Hoe krijg ik toegang tot MijnPoort6?

U meldt zich de eerste keer aan door het ingeven van een klantnummer, geboortedatum, e-mail en wachtwoord bij Registeren. Het klantnummer krijgt u van ons bij het afsluiten van een huurcontract. Heeft u zich in het verleden al eens heeft aangemeld? Dan voert u alleen uw e-mailadres en wachtwoord in en krijgt u direct toegang tot MijnPoort6. Heeft u geen klantnummer ontvangen, dan kunt u deze alsnog bij ons aanvragen.

Waar vind ik mijn klantnummer voor Mijn Poort6?

Medio maart 2016 hebben alle huurders een brief met een klantnummer ontvangen. Met dit klantnummer en uw geboortedatum logt u in op MijnPoort6. Heeft u geen brief ontvangen of heeft u geen brief meer, dan kunt u het klantnummer aanvragen.

Ik weet mijn wachtwoord voor MijnPoort6 niet meer. Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Poort6 vergeten...

Deze vraagt u op door hier uw e-mailadres op te geven.

Ik huur een garage/parkeerplaats/berging. Kan ik dan ook gebruikmaken van MijnPoort6?

Als u alleen een garage, parkeerplaats of berging huurt, kunt u geen gebruikmaken van MijnPoort6. Huurt u bij ons een woning en daarnaast ook een garage, parkeerplaats of berging, dan vindt u deze wel terug in MijnPoort6.  

Kunnen we meerdere accounts aanmaken voor ons adres? Bijvoorbeeld voor een medehuurder of familiele...

Elke huurder kan één account aanmaken.  Het is niet mogelijk om meerder accounts voor dezelfde huurder/woning aan te maken. Een medehuurder of een familielid kan natuurlijk wel gebruik maken van hetzelfde account en namens de huurder inloggen.

Als ik het e-mailadres wijzig, wijzigt dan ook mijn gebruikersnaam bij het inloggen?

Ja, uw gebruikersnaam wijzigt dan automatisch in uw nieuwe mailadres. U kunt uw e-mailadres wijzigen bij persoonlijke gegevens in MijnPoort6.

Ik heb me al een keer geregistreerd bij Woongaard. Waarom moet ik dat nu opnieuw doen?

Het kan zijn dat u huurder bent van Poort6 en daarnaast als woningzoekende staat ingeschreven. Binnen de woonruimteverdeling werken we sinds vorig jaar samen met 15 andere corporaties binnen Woongaard. Uw registratie bij Woongaard als woningzoekende staat los van uw registratie bij Poort6 als huurder. U moet zich daarom ook bij Poort6 registreren als u als huurder gebruik wilt maken van MijnPoort6.

Hoe kan ik mijn mailadres wijzigen?

U kunt uw mailadres zelf wijzigen bij MijnPoort6. Log hiervoor eerst in met uw huidige mailadres en uw eigen wachtwoord. Ga dan naar naar Pesoonlijke gegevens onder Mijn Gegevens in het rode menu. Uw persoonlijk gegevens verschijnen dan in beeld. Onderaan die pagina kunt u kiezen voor Gegevens wijzigen. U heeft dan de mogelijkheid om zelf uw mailadres aan te passen.

Ik wilde me registeren, maar ik ben al geregistreerd.

Als u klikt op Wachtwoord vergeten, kunt u uw e-mailadres invoeren en dan ontvangt u uw logingegevens.

Ik ben al geregistreerd en bij wachtwoord wijzigen word ik niet herkend.

Wellicht heeft u zich geregistreerd met een ander e-mailadres. Als u dan nog niet herkend wordt, kunt u ons via het formulier Hulp bij inloggen een bericht sturen. Wij zoeken dan uit wat er aan de hand is.

Let op! Het is mogelijk dat uw registratie in het verleden niet volledig doorgevoerd is. Deze kan een medewerker van Poort6 eventueel voor u afronden.

Hoe kan ik aangeven dat ik mijn post via e-mail wil ontvangen?

Als u voortaan uw post via e-mail wilt ontvangen, kunt u dit aangeven bij het wijzigen van uw persoonlijke gegevens in Mijn Poort6. Wij zorgen er voor dat u voortaan uw brieven via mail ontvangt. U vindt de brieven ook terug in Contactmomenten bij Mijn Poort6. 

Ik krijg de melding dat mijn e-mail uniek moet zijn. Waarom?

Als u de melding krijgt dat uw e-mailadres uniek moet zijn, heeft u zich waarschijnlijk al een keer geregistreerd via Mijn Poort6. Als u uw wachtwoord nog weet, kunt u gewoon inloggen via het inlogscherm of door te klikken op Mijn Poort6 en dan in inloggen. Als u uw wachtwoord niet meer weet kunt u klikken op wachtwoord vergeten. U voert dan hier uw e-mailadres in.