Lees voor

Je hebt een klacht, en nu?

#Wij geven thuis. Daar werken we iedere dag hard aan. Zodat je prettig kunt wonen en netjes en snel door ons geholpen wordt. Ben je niet tevreden over ons dan horen wij dit daarom graag op tijd. Bel daarvoor met 1 van onze medewerkers. Zodat we samen kunnen zoeken naar een goede oplossing. 

Ben je het ondanks dat ergens niet mee eens? Ben je ontevreden over onze service? Of over 1 van onze medewerkers of iemand die voor ons werkt? Geef je klacht dan door via ons klachtenformulier. Ons secretariaat zorgt dan dat de klacht op de juiste plek terecht komt. Daar pakken we jouw klacht zo snel mogelijk op. Let op! Is er iets stuk in je woning? Dan gaat het om een reparatie.

Naar ons klachtenformulier

 

Als we er toch niet samen uitkomen lees je hier met welke klacht je waar terecht kan:

Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland.
Deze commissie kijkt onafhankelijk naar je klacht en geeft advies. Zij kijken of het probleem is ontstaan door schuld van Poort6. En of je hebt geprobeerd om het probleem samen met ons op te lossen. Bij deze commissie kun je niet terecht met klachten die al bij een rechter, deurwaarder of advocaat liggen.

Huurcommissie
Voor klachten over de huur of huurverhoging. Of verschil van mening over het onderhoud of de servicekosten. Ben je het niet eens met de uitspraak van de huurcommissie? Dan kun je naar de kantonrechter. Deze kan bijvoorbeeld ook onderhoud afdwingen. De huurcommissie kan alleen tijdelijke huurverlaging uitspreken.

Huurdersvereniging HP6
Voor klachten over het algemene beleid van Poort6.

Meldpunt Gemeente Gorinchem
Heb je problemen met Poort6 als verhuurder? Bijvoorbeeld vanwege de huurprijs, het huurcontract, servicekosten, discriminatie of bedreigingen? Dan kun je dit voortaan ook melden bij de gemeente.

We maakten een infographic om je te laten zien hoe wij klachten oppakken

Klik en bekijk de infographic.