WocoApp stopt vanaf 1 maart
In 2019 zijn we gestart met de WocoApp. Met deze app kunnen huurders vanaf hun mobiele telefoon reparaties doorgeven, een vraag stellen of contact opnemen met Poort6. Vanaf 1 maart stoppen we met de WocoApp. Dat doen we omdat we een nieuwe website hebben die ook goed werkt op een mobiele telefoon.
Het nieuwe Mijn Poort6 biedt meer mogelijkheden dan de WocoApp. Ook kunnen huurders meldingen en reparaties in Mijn Poort6 terugvinden. Dat kan in de WocoApp niet. Daarom kiezen we ervoor om met de WocoApp te stoppen. Alle huurders hebben eind vorig jaar gegevens ontvangen om in te kunnen loggen in Mijn Poort6.
Onze collega Alice helpt je graag
Heb je wat hulp nodig bij het registeren of inloggen in Mijn Poort6? Of wil je wat meer uitleg over wat je in Mijn Poort6 allemaal zelf kunt regelen? Maak dan een afspraak met Alice. Zij helpt je graag. Je kunt hiervoor iedere maandag en donderdag bij haar terecht. Een afspraak maken met Alice kan via ons algemene telefoonnummer 0183 66 99 00.